KdolÇAcerca de miOtras DeliciasTutorialesTalleresContactame

sábado, 21 de mayo de 2011

SIGO CON MIS GALLETAS...

hoy ooooooootra "tongada" de galletas...mientra se hacían unos bizcochos en el horno, he aprovechado para teñir de azul unos cuantos bodys más, me he atrevido con un peto y una indumentaria un poco pija "osea", que me lo he pasado "churruqui" haciéndolas jajajja como parodian los amigos de LyC que escucho cada mañana...

bueno, no me enrollo más que todavía me quedan bastantes galletas por decorar! ai omá!!

espero que os molen..hoy, le ha tocado al azul... ;-)













4 comentarios:

  1. Insuperables!!! pecfectes!! i quin gust tenen? estan fetes a la thermomix oi? en podries passar la recepte, jo tinc therm però no tinc cap recepta de galetes per fer-ne.

    ResponderEliminar
  2. 250 mantega a temperatura ambient (jo se la fico amb sal)
    415 de farina (a mi em va demanar un parell de cullerades més)
    125 sucre glass
    1 cullerada d’essència de vainilla
    1 mica de sal

    Pesa la farina i tamitzala a vel. 10 amb la sal i ho reserves, el sucre el pots fer a la thermomix vel.5-10 uns 15 segons

    La mantega a trossos la fiques 1 minut a velocitat 3, després, no li fiquis temps, la tornes a ficar a vel.3 y li vas tirant el sucre a cullerades pel bocal. Ha de muntar una mica, ja la veuràs..després tornes a ficar-ho a vel. 3 i li llences l’essència i a continuació la farina a cullerades fins que l’ acabis.. i ja està!

    és una adaptació d'una recepta de Cris, i la veritat com que no porta ou és molt segura..

    a veure quan les fas, maca!!

    petons

    ResponderEliminar
  3. Gracies!!! Ara nomes em falta el temps jeje

    ResponderEliminar

 
Blog Design by Artemisa Blogs and Web